2011. július 26., kedd

Kicsi de erős Acer Aspire 1810tz 1810 tz notebook! - Jelenlegi ára: 85 000 Ft

Eladó egy Acer Aspire 1810tz fekete ezüst notebook, kb.: 1, 5 éves, hibátlan esztétikai és műszaki állapotban.
A billentyűzet az a s d f j k l é és a space jobb oldalán egy kicsit ki van fényesedve, ez a tíz ujjas gépelés
miatt van, az összes eddigi notebookom és billentyűzetem ilyen lett a gépeléstől (a feltett képeken jól látszik),
de csak bizonyos fény viszonok mellett látható és amúgy sem zavaró.
Bluetooth hivatalos szervízben lett bele rakatva, mivel a kapcsoló rajtavan, de gyárilag ebbe a típusba nem rakták
bele, ez engem zavart és inkább megcsináltattam (18000Ft volt a szálítással, modullal, munkadíjal együt).
Keveset használtam, de a rendszeres feltöltést mindig elvégeztem rajta.
Garancia már nincs, mert gyárilag 1 év volt rá. Én vállalok rá 1 hetet (de garantáltan hibamentes).
Gyárilag Windows Vista home premium 32bit volt rajta, de járt hozzá ingyenes Windows 7 home prémium 32bit frissítés
megigényeltem, de a leküldés postaköltsége 4000Ft volt.
A vinyón van egy rejtett partíció, innen állítható vissza a Vista és a Win7 frissítés lemezzel lehet Win7 -re frissíteni.
Jelenleg egy 64bit-es Win7 van rajta (ez így nem teljesen legális, mivel 64bites). Adom hozzá a kiírt driver lemezt, a
Win7 frissítés lemezt. A d meghajtón pedig le van ghost-olva a rejtett partíció. Azon a képen ahol a laptop alulról látható, ott kitakartam a product key-t, de értelemszerűen a laptopon nincs lesatírozva.
Amire haszánltam: álltalában gépelés, és Power Directori video progival a Panasonic SD60-as FullHd videokamerám álltal felvett
videók összevágására, tehát a proci elég erős ehhez a feladathoz is. Próbáltam 720p -s mkv file lejátszását simán vitte -hdmi -n lcd-re kötve.
Kis méretű lapos notebook (nem netbook), masszív nem melegszik és a hűtése halk.
A Windows 7 élményindex: Proci 4, 0 (viszonyításképpen: az intel atom procié 2, 3) ; Memoria művelet 4, 8 ; Aero 3, 2 ; 3D munka 3, 2 ; Lemez 5, 7
Specifikáció:
11, 6 coll 1366x768 led kijelző (pixelhibamentes)
SU4100 kétmagos proci 2MB cache (1, 3Ghz CULV)
3GB DDR2 ram (dual channel)
320GB HDD
nagy kapacitású akku (11, 1V 5600mAh, 63Wh): a gyári spec.: szerint 8 óra, de átlagos használat mellett Win7 -el a 5-6 órát simán viszi, újkorában is ennyit bírt, sőt az új 3830TG laptopom is ugyanennyit bír. Persze függ a kijelző fényerejétől is, én 1/3 -on szoktam használni, így ír ki a win7 5 órát mozilla flash tartalmas böngészés közben. (Próbáltam a maximumot: Win 7 8: 30 órát írt ki, kikapcsolt wifi-vel, teljesen levett fényerővel, közben word dokumentumot szerkesztettem).
Nagyon jó billentyűzet, nagy billentyűk.
Intel GMA 4500HD
Webkamera (Clear) szobai fényviszonyok mellett is kiváló képminőség
Memoria kártya olvasÓ: SD, XD, Memori Stick
Csatlakozók: D-sub, 3x usb2. 0, hdmi, lan, mic, line out (spdif-ként is szolgál)
Wifi 802. 11 b/g/n és Bluetooth van (külön kapcsolója is van a gépen)
Méret: Szélesség 284mm , Mélység 202mm , hátul a magasság 30mm , elöl a magasság 22mm!!!! 1450 gramm (általam mért adatok)
A postát én állom! (Értékbiztosított csomagban küldöm, egynapos kézbesítéssel).
Csere nem érdekel!
Személyesen Békéscsabán a Csaba Centerben vehető át és ki is próbálható.
Teszt: http: //www. hwsw. hu/hirek/43083/acer-aspire-1810tz-ultrahordozhato-noteszgep-notebook-laptop-netbook-teszt-kiprobaltuk. html


Jelenlegi ára: 85 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-04 20:00
. Kicsi de erős Acer Aspire 1810tz 1810 tz notebook! - Jelenlegi ára: 85 000 Ft